19 maj 2011

Loppis

Vilken dag på jobbet!
Hann knappt äta lunchen - 1½ liter jordgubbar...
Så stressigt har det varit. Man märker att våren är på väg och alla vill snabbt ha sina mopedkort, körkort och teoriprov gjorda..
(Om det gått nån förbi , så jobbar jag alltså på en bilskola... )



Här kommer en liten bildkavalkad på mina loppis fynd. En söt vit terrin som blev min för 1 e. Gamla och lite ruskiga silverbestick för 1 e..


Vackra vägglampetter som dock blivit målade nu ( gissa vilken färg? ),
de hänger inte ännu på väggen men så fort jag har tid skall de upp. 2 e styck.


Nu skall jag och koppla av i den varma sköna bastun. Åt just lite blåbärschoklad och det smakade himmelskt! Lite måste man skämma bort sej själv efter en jäklig dag...

Lotta

2 kommentarer:

  1. Ahaa! Jag har alltid föreställt mig att du jobbade på besiktningskontor!

    Jättefina loppisfynd! Gillar lampetterna.
    Jag vill också ha choklad och bastu - har varkendera... Nu har vi precis packat klart för barnens resa till stafettkarnevalen.

    SvaraRadera
  2. Ja vi kommer med Tinis Vita Hem... Hur många blir vi ?
    Ska ll läsa med tid inlägg , nu bär det av till H:fors !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!